follower setia ;)

falling object

falling object 2

Friday, April 8, 2011

hati berbicara...

duhai hati...
kenapa kdg2 ak rase cm ksh syg yg dberi x meresap ke dasar hati??
ataupun aku yang terlalu tamak & menginginkn terlalu bnyk ksh syg darinya??
atau hati aku terlalu sunyi??
terlalu meminta??
ak pn tak tahu ap yg aku mahu..
ak tau ak xsepatutnya terlalu memaksa,
ak tahu kdg2 ak yg bersalah krna terlalu mementingkan perasaan sndr..
dan kdg2 ak bersalah kerana kekadang terbandingkn dirinya dgn yg sblmnya..
maafkan aku...
ak mmg xmengerti ap yg hatiku mahu..
selalu menjerit sndirian, selalu menangis sendirian..
terlalu sensitifkah ak skrg??
mugkin ak terlalu tamakkn ksh sygnya..
maafkan aku...maafkan ak kerana berkelakuan sperti ini...
mungkinkah kau menyesesal??

*korg..sory ye...teremosi la...
bley kn ak kongsi skit rse ati aku ni...
huhuhu...sory le klaw korg sblm ni xpnh nmpk ak tls entry cmni kn..
huhu...xtaw la...ati luke kot...

"Akuyangmencoret" ^_^

0 jari-jari comel mencoret ^^:

Post a Comment