follower setia ;)

falling object

falling object 2

Saturday, January 7, 2012

!!exam!!


hoho...musim exam tiba dah..
orang lain sambut new year 1 Januari 2012 kami plak student UMK sambut 1st final paper "kenegaraan" plak tu..pergh!! memang patriotik abis la time tu..haha
tapi xley la nak komplen kan..dah final exam kan..haha
nak xnk kene la hadap jugak..
aku ni rase cam sem ni cam gila study, tapi ase bagus gak la..
macam best student sikit an.. "perasan"
haha..ak study ngan sape??
mesti la ngan "dia"  ;p
n mekja la yg slalu teman, @ lagi tepat, ak yang teman mekja sebab die yg slalu ajak ak g study kat kampus..sampai sanggup naik prebet klaw xde bas..haha..mahal tu, rm5 dr hostel g kampus..
semangat kan?? harap usaha kitorg ni berbaloi la..
tapi, yang xbestnye, kitorg stat exam paling awal n abis paling lambat..
sangat la banyak gap..bayang la 19hb baru abis exam..
ape lagi, gap panjang2 aku pun tengok la cite korea..haha
sampai xtido malam gara2 "Lie To Me"..
pastu, "die" potpet, potpet la..haha
tapi aku nak time kasih banyak3 kat "dia", sebab banyak tolong aku & selalu anta aku balik hostel lepas study.. maseh awak..sayang awak banyak2..hehe ;p

**jari mencoret: wish me best of luck ye smua!!


"Akuyangmencoret" ^_^

0 jari-jari comel mencoret ^^:

Post a Comment