follower setia ;)

falling object

falling object 2

Saturday, January 7, 2012

Oh durian!!


ha...ni nak cite sket sal durian..
lame la x menulis, sebabnye ---> M.A.L.A.S..
haha..memang malas..banyak story nak kongsi tapi bile ade malas memang x jadi keje la...lalala
story makan durian ni lame dah tapi baru nak post..ngeh3..
ade la satu malam yang indah,
mekja ni teringin sangat nak makan durian,
so, aku dan dia pun ikut jela angin mekja p carik durian..
then, kitorang pegi beli durian pastu trus makan kat situ gak..
haha, tu la first time aku makan durian kat kedai..
aku mane penah buat keje2 camtu, tapi mekja punye pasal, aku ikut jela..
tapi, tu kire best experience gak la..
haha, dah la aku ni jenis makan lambat kan..
sian die tunggu aku..tapi lepas la kempunan makan durian..

**special thanks to mekja n "si dia"


"Akuyangmencoret" ^_^

0 jari-jari comel mencoret ^^:

Post a Comment